«فورد در برابر فراری» در شبکه نمایش روایت یک جدایی «در انتهای شب» پخش مسابقه «قهرمان» از تلویزیون پایان نگارش فیلم نامه سریال «محله چینی‌ها» دیوید فینچر «زندگی و زندگی» در راه روسیه حسن پورشیرازی بهترین بازیگر جشنواره ترانسیلوانیا شد حکایت ۳ عابر و جهان بینی برعکس پیرمرد نابینا درباره قدرت الله ایزدی، کمدین اصفهانی که عشق امام رضا(ع) زندگی‌اش را دگرگون کرد مینی‌بوس تبلیغاتی نگاهی به نمایشگاه «وضوح ناقص» در نگارخانه آسمان مشهد | آدم‌هایی که خودشان را به یک شیشه نازک مات نزدیک می‌کنند معرفی اعضای هیئت داوری بخش عکس جشنواره «مهروشید» + اعلام اسامی راه‌یافتگان روکشی مهوع با رنگ‌های شاد! | درباره «سال گربه» فیلم جدید مصطفی تقی زاده جزئیات فروش سینما‌های خراسان رضوی در خرداد ماه ۱۴۰۳+اینفوگرافی مادری که خودش ناف را قیچی می‌زند نقد و بررسی کتاب «زبان اینترنتی فارسی» معرفی نامزد‌های ایرانی جایزه آلما مقایسه دیدگاه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره فرهنگ و ادبیات حادثه وحشتناک برای «حمیدرضا ترکاشوند» خوانند‌بازیگر «کوچه عاشقی» روی صحنه
سرخط خبرها

هم آفرینی و هم‌افزایی می‌تواند جریان‌های فرهنگی را زنده کند

  • کد خبر: ۲۳۳۶۰۵
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
هم آفرینی و هم‌افزایی می‌تواند جریان‌های فرهنگی را زنده کند
هادی حاجتمند، کارگردان سینما گفت: اساسا هم افزایی کردن و کار گروهی برکتی دارد که حرف زدن درباره آن، یک امر روشن که می‌تواند جریان‌های فرهنگی را زنده کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حاجتمند در حاشیه رویداد هم آفرینی دعوت ۲ ویژه تولید محتوا با نگاه به شاخصه‌های خدمت در دولت شهید رئیسی درباره اهمیت این رویداد اظهار کرد: اساسا هم افزایی کردن و کار گروهی برکتی دارد که حرف زدن درباره آن، یک امر روشن است و نیاز به توضیح اضافه ندارد. قطعا وقتی چند نفر دور هم نشسته اند و کاری مشترک انجام می‌دهند می‌تواند جریان‌های فرهنگی را زنده کند و امیدوارم زمانی برسد که در چنین رویدادهایی، تمامی افراد شرکت کننده به یک محصول مشترک دست یابند چرا که چنین محصولی، قطعا از کیفیت بالاتری برخوردار است.

این کارگردان مشهدی ادامه داد: شما فکر کنید جریان حزب اللهی خراسان به یک تولید بی نظیر و مبتنی بر نیازشناسی، ساختارشناسی و مخاطب شناسی برسد و در نهایت آن محصول، دیده می‌شود.

حاجتمند در پاسخ به این سوال که چگونه افراد شرکت کننده و برگزارکنندگان رویداد می‌توانند محصولات تولیدی خود را در گستره بیشتری و با کیفیت بالاتری توزیع و عرضه کنند تصریح کرد: به عبارت هم افزایی و هم آفرینی، مفهوما توجه شود. همچنین مخاطب خود را انتخاب کنند و برای آن محتوا تولید کنند، مهمترین کار در عملیات رسانه ای، مخاطب خود را پیدا کردن است.

وی در ادامه تاکید کرد: افراد صرفا با تولید یک محصول و اینکه آن را در بستر‌های رسانه‌ای منتشر کنند به مخاطب نخواهند رسید. نیاز است برای تولید یک محصول رسانه‌ای اتاق فکری متشکل از اندیشمند و متفکر، هنرمند، نویسنده، کارگردان و ... تشکیل شود. این افراد باید با هم، هم افزایی کنند، وقتی کیفیت بالا رود قطعا محصول بهتری تولید خواهد شد که مخاطب آن را می‌پسندد و بدون اینکه هزینه تبلیغ بدهیم آن را منتشر می‌کنند؛ به عنوان مثال ویدئویی از مادر شهید که در مشهد چند ماه پیش منتشر شد خیلی از افراد و رسانه‌ها آن را پخش کردند. چرا؟ چون نوآورانه بود، موثر بود، جذاب بود.

کارگردان «مدیترانه» به ارزش آفرینی اثر اشاره کرد و گفت: ما باید اثر را به گونه‌ای خلق کنیم که خود ارزش آفرین باشد و رسانه‌ها و افراد به دنبال آن بیایند. در مستند مادر شهید، رسانه‌ها از نشان دادن آن ویدئو شأن می‌گرفتند نه اینکه آن ویدئو از آن رسانه شأن بگیرد. وقتی به تولید خوب درباره شهید رئیسی عزیز هم برسیم حتما رسانه‌ها به دنبال آن می‌آیند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کیفیت و نوآوری، رمز تولید یک اثر موثر است. با هم افزایی و هم آفرینی به تولید خوب می‌رسیم و تنها راهکار موثر همین است. افراد زیادی در این رویداد حضور دارند که همه اهل فکر و ایده و مهارت هستند که می‌توانند با کنار هم قرار گرفتن به یک ایده ناب برسند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->